Nagypontosságú csősajtolás

Ajánlatkérés
A technológia alkalmas kis méretektől (DN100-DN800) egészen nagy átmérőjű (DN100-1400 mm) acél-, vasbeton-, valamint HOBAS gyártmányú csövek útbontás nélküli sajtolására.

Cégünk közműépítési tevékenységei közül legfőbb szakmai profilja az utak, autópályák, épületek, valamint kötöttpályás közlekedési pályák (vasutak, villamos pályatestek) alatti átfúrás és védőcső sajtolás. Ezt különböző méretű hidraulikus fúró-csősajtoló berendezéseink segítségével végezzük. Speciális gépeink biztosította technikai háttérrel akár 100 fm hosszúságú bontás nélküli csősajtolást is tudunk kivitelezni DN100 – DN1400mm-es átmérőig. A védőcső sajtolásnak számos előnye van, mivel minimális felszíni bontással jár, óvja a környezetet, és nagyon költséghatékony a nyíltárkos vezetékfektetéshez képest.

Cső anyaga szerinti csősajtolások típusai:

  1. Acélcsősajtolás (acélvédőcső-sajtolás)

    Utak, vasúti pályatestek, épületek, és egyéb műtárgyak alatti bontás nélküli acélcső fektetés hatékony módja a pilotfúratos csősajtolás, amely során DN100 -DN1600 méretű acélcsövet juttatunk egy hidraulikus csősajtoló berendezés segítségével a földbe. Az acélcsövek sajtolásához előre kiépített, kitámasztott oldalfalú indító-, és fogadó aknára van szükség az indulási és az érkezési oldalon egyaránt. Megfelelő talajminőség mellett, speciális berendezéseinkkel nagy távolságú - akár 100-120 méteres - sajtolás esetén is igen pontos acélcső sajtolást tudunk megvalósítani.
     
  2. Betoncsősajtolás

    Utak, vasúti pályatestek, épületek, és egyéb műtárgyak alatti bontás nélküli betoncső fektetés hatékony módja a pilotfúratos csősajtolás, amely során ø400mm-ø1600mm-es átmérőjű betoncsövet juttatunk egy hidraulikus csősajtoló berendezés segítségével a földbe. Az általában ROCLA típusú vasbeton csövek sajtolásához előre kiépített, kitámasztott oldalfalú indító-, és fogadó aknára van szükség az indulási és az érkezési oldalon egyaránt. Megfelelő talajminőség mellett, speciális berendezéseinkkel nagy távolságú - akár 100-120 méteres - sajtolás esetén is igen pontos csősajtolást tudunk megvalósítani.

    A csősajtolásos vezetékfektetés alkalmazása előnyösebb:

      •  ha a terület feltárása nyíltárkosan nem lehetséges, vagy nagyon költséges

      •  ha gyors és környezetbarát módon történő építésre van szükség

      •  ha meg szeretné spórolni a nyílt árkos építés költségeit - mint például a forgalomtechnika, burkolatbontás-helyreállítás, talajszerkezet tömörség

      •  ha a vezetékfektetésnek speciális körülményei vannak - például sűrűn közművesített talaj, talajvíz, nagy fektetési mélység.
     

  3. HOBAS csősajtolás

    A HOBAS csöveket (üvegszállal erősített homoktöltésű poliészter csövek) a közmű-, és mélyépítőipar gyakorta használja a közművesítési munkáknál olyan kedvező tulajdonságai miatt, mint a korrózióállóság, a különlegesen nagy érdességi tényező és a tökéletes vízzáróság. Speciálisan kialakított sajtolható Hobas csöveket kivételes teherbírásuk miatt, tökéletesen alkalmassá teszi őket a csősajtoláshoz utak, folyók, autópályák, vasúti pályatestek és egyéb nem feltárható területek alatt akár nagy átmérőben is. A Hobas anyagú csövek sajtolásához előre kiépített, kitámasztott oldalfalú indító-, és fogadó aknára van szükség az indulási és az érkezési oldalon egyaránt. Megfelelő talajminőség mellett, speciális pilotfúratos csősajtoló berendezéseinkkel nagy távolságú - akár 100-120 méteres - sajtolás esetén is igen pontos csősajtolást tudunk megvalósítani.